Arbodienst Guyra International

Nieuwsbrief Augustus 2013

Nieuwsbrief Augustus 2013

Onderstaand vindt u de uitgave van onze nieuwsbrief Augustus 2013.

Website


De nieuwe website van Guyra International is klaar en staat online. Neem eens een kijkje op www.guyraint.nl en laat ons weten wat u er van vindt.

Inloggen in OVRS kan eenvoudig via de link op de website (rechtsboven naast de zoekfunctie).

Storing Rekad


Zoals u weet verzorgt Rekad al jaren de facturatie voor Guyra International. Enkele dagen geleden is door oorzaken buiten onze invloedssfeer de website offline gegaan.

Inmiddels staat er weer een eenvoudige pagina met de basisinformatie als u www.rekad.nl bezoekt. Echter als gevolg hiervan ervaren wij nog steeds problemen met de e-mail die aan het domein (@rekad.nl) wordt gezonden. Op vooralsnog onverklaarbare wijze komt deze niet bij ons binnen.

Mocht u de afgelopen dagen (vanaf 8 augustus ongeveer) een e-mail hebben gestuurd aan bijvoorbeeld debbeheer@rekad.nl of info@rekad.nl dan hebben wij deze waarschijnlijk niet ontvangen/gezien.

Wij verzoeken u in dat geval vriendelijk uw e-mail nogmaals te zenden aan debbeheer@rock-solid.nl zodat wij dit alsnog in behandeling kunnen nemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Onderstaand bericht heeft reeds eerder in een nieuwsbrief gestaan maar brengen wij nogmaals onder uw aandacht.

De vakantieperiode duurt voort


Gedurende de maanden juli en augustus hebben wij, net als vele bedrijven met ons, te maken met medewerk(st)ers die van een (zonnige) vakantie gaan genieten.

Hierdoor is uw vaste aanspreekpunt er misschien niet of krijgt u te maken met een andere arts etc..

Uiteraard doen wij er alles aan om het eventuele ongemak tot een minimum te beperken. Nogmaals dank voor uw begrip.

Tarieven 2014


Zoals eerder gecommuniceerd blijven de tarieven voor het 3e jaar op rij ongewijzigd.

HRM/Personeelszaken:

HRM Scan (augustus actie)


Altijd al willen weten hoe uw organisatie er voor staat als we het hebben over HRM/P&O/Personeelszaken in de meest brede zin? Wij zoeken het voor u uit door middel van een HRM scan.

Zie de vorige nieuwsbrief voor meer informatie of mail naar info@pzzaken.nl

Vacature?


Uitbesteden aan PZ Zaken is een mogelijke en prima optie als
• het voor u lastig blijkt om een geschikte kandidaat te vinden,
• er binnen uw organisatie geen resources beschikbaar zijn om dit te doen,
• het een vertrouwelijke positie/functie betreft,
• er sprake is van “headhunting”
of wellicht een combinatie van deze bovenstaande punten

PZ Zaken kan als onafhankelijke en objectieve partner een deel van het Werving en Selectieproces van u overnemen (bijvoorbeeld de 1e selectie of alleen een screening) maar kan dit uiteraard ook geheel van “A tot Z” voor u verzorgen. Dit scheelt u veel tijd en u of uw eigen medewerkers worden hiermee niet (extra) belast.

Bij Werving en Selectie maken wij gebruik van de NVP Sollicitatiecode.

Informatiesessie(s)


In de vorige nieuwsbrief informeerden wij naar de behoefte voor dit soort sessies.

Graag vernemen wij via sales@rock-solid.nl of er bij u c.q. binnen uw organisatie behoefte is aan een dergelijke informatieochtend/middag/avond. Laat u dan meteen weten over welk vakgebied of (specifieke) onderwerpen u meer informatie zou willen ontvangen en welk deel van de dag uw voorkeur heeft?

Wist u dat….


➢ De nieuwe website van PZ Zaken bijna af is. Wij houden u op de hoogte….
➢ U via ons ook een ziekteverzuimverzekering kunt afsluiten
➢ De Rock-Solid Management Group meer is dan alleen een Arbodienst
➢ U nog steeds uw lopende jaarcontract kunt oversluiten (zie eerdere nieuwsbrieven)

Evaluatiegesprek


Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Hierdoor proberen wij op verschillende manieren input van u te krijgen om onze dienstverlening te verbeteren.

Enige tijd geleden stelden wij u bijvoorbeeld in de gelegenheid om mee te doen aan het Klant Tevredenheid Onderzoek (KTO) en zo op het einde van de zomervakantie is het weer tijd voor evaluatiegesprekken. Dit kan vaak telefonisch maar ook via een bezoek bij u op locatie door een van onze medewerk(st)ers.

Doel van dit gesprek is o.a. om te kijken of de actuele afspraken (uit het verleden) c.q. de ingeregelde dienstverlening nog wel aansluit bij uw huidige situatie/wensen en in hoeverre u tevreden bent over de diverse medewerkers en/of diensten die u bij ons afneemt.

Mocht u (nog) niet benaderd zijn voor een (telefonisch) evaluatiegesprek maar wel de behoefte hieraan hebben dan kunt u dit kenbaar maken via sales@rock-solid.nl zodat wij contact met u kunnen zoeken.

Onderstaand bericht heeft reeds eerder in een nieuwsbrief gestaan maar brengen wij nogmaals onder uw aandacht.

ArboVerpleegKundige (AVK)


Wij hebben een aantal “AVK-ers” in dienst die uitstekend inzetbaar zijn in het “ruime speelveld” tussen de verzuim/casemanager en de (bedrijfs)arts.

Een “AVK-er” is een (BIG geregistreerd) professional met verpleegkundige achtergrond die u zowel preventief, curatief maar ook op het gebied van re-integratie kan bijstaan. Een breed opgeleide en veelzijdig inzetbare adviseur die medisch onderlegd is.

Wat kan een AVK-er voor u betekenen?


Het AVK spreekuur is voordeliger dan een spreekuur bij de (bedrijfs)arts waarbij wij wel opmerken dat niet alle zaken geschikt zijn om door een “AVK-er” te worden behandeld. Verder is een AVK-er bijvoorbeeld heel goed “in company” inzetbaar. Gewoon spreekuren bij u op locatie. Handig en efficiënt.

Iets voor u? Laat het ons weten via verzuim@rock-solid.nl

Met vriendelijke groet,
Rock-Solid Management Group | Guyra International Arbodienst

Team Rock-Solid

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *